Werkwijze inhoudsopgave

Inhoudsopgave

  1. Aanmelding
  2. Aan de slag
  3. Oplevering

Aanmelding

Aanmelden snacklink U meldt zich gemakkelijk aan via de snacklink homepagina. Vul uw gegevens in en betaal vervolgens met iDEAL. Na succesvolle betaling wordt u teruggestuurd naar onze website.
Binnen enkele minuten ontvangt u een welkomstmail met uw logingegevens. Vervolgens kunt u inloggen en uw account beheren.
Vergeet niet uw wachtwoord te wijzigen nadat u voor het eerst bent ingelogd.
In uw account kunt u uw gegevens wijzigen, facturen inzien en uw abonnement beheren.

Aan de slag

Om zo snel mogelijk aan de slag te kunnen, nemen wij na uw aanmelding direct contact met u op. Samen bespreken we alles wat nodig is om uw bestelsite, bestelapp en kassasysteem snel online én gebruiksklaar te krijgen.
Denk hierbij aan webhosting, betaalmogelijkheden, menukaart, logo, afbeeldingen, bezorggebieden en de volledige installatie van het kassasysteem.
Zo zorgen wij ervoor dat u zonder zorgen direct bestellingen kunt ontvangen en verwerken.

Werkwijze aan de slag

Webhhosting

Webhosting

Heeft u al een website met webhosting? Geen zorgen, wij verhuizen deze gratis naar onze hosting, zodat u meteen bespaart op webhostingskosten.
Wilt u een nieuwe domeinnaam voor uw bestelsite? Ook dat regelen wij volledig voor u.
En heeft u nog geen webhosting? Dan zetten we samen met u alles snel en eenvoudig op.

Betaalmogelijkheden

Om online te kunnen betalen met iDEAL, creditcard, PayPal of andere methodes, heeft u een account nodig bij een PSP (payment service provider).
Een PSP biedt webwinkeliers de mogelijkheid om veilig online betalingen te ontvangen. In Nederland zijn er verschillende aanbieders van PSP’s.
Onze bestelsite, bestelapp en kassasysteem maken gebruik van Mollie.
Of u nu al een account heeft of niet, wij regelen het voor u.

Betaalmethode iDEAL Betaalmethode Creditcard Betaalmethode ING Homepay Betaalmethode Klarna Betaalmethode Apple Pay Betaalmethode KBC Betaalmethode Przelewy24 Betaalmethode PayPal Betaalmethode MyBank Betaalmethode eps Betaalmethode banktransfer Betaalmethode paysafecard Betaalmethode Belfius Betaalmethode Bancontact Betaalmethode voucher Betaalmethode Giropay Betaalmethode giftcard
Menukaart

Om uw bestelsite, bestelapp en kassasysteem compleet te maken hebben wij uw menukaart nodig. Staat deze al online? Dan nemen wij deze voor u over. Wilt u een aangepaste menukaart? Geen probleem, dat regelen wij ook.

Logo en afbeeldingen

Uw logo en afbeeldingen zorgen voor de unieke uitstraling van uw bestelsite en bestelapp.
U kunt ze aanleveren of ons uw logo laten ontwerpen en voorbeeldafbeeldingen toevoegen aan uw bestelsite , bestelapp en kassasysteem.
Later kunt u altijd zelf foto’s wijzigen of aanvullen.

Logo en afbeeldingen

Bezorggebieden

Bezorggebied

Het is belangrijk dat alleen klanten kunnen bestellen die in uw bezorggebied wonen. De postcodes die bij deze bezorggebied horen voegen wij alvast voor u toe.
Na oplevering van de bestelsite en bestelapp kunt u deze zelf gemakkelijk aanpassen.

Oplevering

Nadat we alle benodigde gegevens hebben ontvangen, gaan we direct aan de slag. Meestal is uw bestelsite, bestelapp en kassasysteem binnen 3 dagen af.
Het kan soms voorkomen dat het langer duurt. Dit heeft te maken met de acceptatie van de bestelapp bij de Google Play Store en de App Store.
We melden u zodra de bestelsite en bestelapp online zijn. Vanaf dat moment kunt u online bestellingen ontvangen en zo kosten besparen.
Indien nodig, komen we bij u langs om uit te leggen hoe alles werkt.

Vraag aan